اجاره بخاری قارچی2018-11-11T13:19:53+03:30

اجاره بخاری قارچی:
اجاره بخاری قارچی در ۲ مدل گاز شهری و گاز مایع مناسب جهت فضاهای بازهستند؛ تا شعاع ۱ متری خود را به راحتی گرم می نماید.
اجاره بخاری قارچی وسیله‌ای برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع کار می‌کند. اولین اجاره بخاری قارچی بر طبق اصول کلی ساخت چراغ بونزن که در یک سال قبل از اختراع اجاره بخاری گازی به وجود آمده بود ساخته شد. اجاره بخاری قارچی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ ساخته شد. شعله بخاری هوا را به ‌طور موضعی گرم می‌کند و سپس به وسیله قانون انتقال گرما در هوا، کل هوای اتاق گرم می‌شود. هم‌ اکنون از اجاره بخاری قارچی در کشورهای غربی برای گرم کردن محیط ‌های خارج از ساختمان استفاده می‌شود.
در سال ۱۸۸۱ میلادی در ساختمان مشعل شعله اجاره بخاری از پنبه نسوز استفاده می‌گردید که این طرح یک مهندس انگلیسی به نام «سیگسموند لیونی» بود. اما بعدها خاک نسوز جای پنبه نسوز را گرفت٬زیرا استفاده از آن در قالب ریزی راحت ‌تر بود. در اجاره بخاری گازسوز امروزی نیز هنوز از همین شیوه استفاده می‌گردد اگرچه از مواد نسوز دیگری نیز استفاده می‌ شود.
اجاره بخاری گازی قارچی وسیله ‌ای برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع کار می‌کند. اولین اجاره بخاری گازی قارچی بر طبق اصول کلی ساخت چراغ بونزن که در یک سال قبل از اختراع اجاره بخاری کپسولی قارچی به وجود آمده بود ساخته شد. اجاره بخاری قارچی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ ساخته شد. شعله بخاری هوا را به‌ طور موضعی گرم می‌کند و سپس به وسیله قانون انتقال گرما در هوا، کل هوای اتاق گرم می‌شود. هم‌اکنون از اجاره بخاری گازی در کشورهای غربی برای گرم کردن محیط ‌های خارج از ساختمان همچون گلخانه و پاسیو استفاده می‌شود.
اجاره بخاری قارچی یک وسیله گرمای تابشی برای تولید تابش حرارتی برای استفاده دراجاره بخاری فضای باز است.
یک مشعل در بالای آن قرار دارد که گاز مایع ، پروپان یا بوتان را می سوزاند و شعله های آتش را از یک صفحه فلزی سوراخ سوراخ می تاباند. گرما از سطح صفحه به صورت دایره ای در اطراف دستگاه تابش می شود. یک کلاهک بازتابنده بالای مشعل پخش کننده گرما است که گرما را به پایین هدایت میکند.
اجاره بخاری قارچی
اجاره بخاری قارچی از جمله وسایل گرمایش فضای باز یا بخاری فضای باز می باشد. این سیستم گرمایش فضای باز در ۲ مدل گاز شهری و گاز مایع عرضه می شود. اجاره بخاری قارچی مناسب جهت فضاهای باز، رستورانها ، مراکز خرید ، باغ ، باغ تالار ، تراس و … بوده و تا شعاع ۵ متری خود را به راحتی گرم می نماید. برای آگاهی از قیمت اجاره بخاری قارچی لطفا با شماره های مندرج در صفحه تماس بگیرید. برای دیدن نمونه کارهای سیستم گرمایش فضای باز و جهت مشاهده انواع بخاری قارچی این صفحه را ملاحظه بفرمایید.
با پیشرفت تکنولوژی سیستم گرمایش هم از این امر مستثنا نبوده و تغییرات بسیار زیادی کرده است که شامل آیتم هایی مانند شکل ظاهری، متریال ، میزان مصرف سوخت و میزان گرمای تولیدی اجاره بخاری های فضای باز می باشد
اجاره بخاری قارچی با ضریب ایمنی بالا و کلاهک استاندارد و طراحی منحصر بفرد در برابر وزش باد خاموش نمی شود و هدایت گرما را به اطراف بصورت یکنواخت انجام می دهد. خاری پاسیو (بخاری قارچی یا بخاری چتر) یک وسیله گرمایش تابشی برای تولید حرارت برای استفاده در فضای باز است.
اجاره بخاری قارچی با بارها و رستوران ها محبوب شده اند، زیرا مشتریان میتوانند در فضای باز از گرمای این بخاری ها در فصول سرد استفاده کنند. این افزایش محبوبیت بخاری بخار منجر به نگرانی در مورد اثرات زیست محیطی آن شده است. یک اجاره بخاری بخار میتواند سالانه چهار تن دی اکسید کربن تولید کند.
از مزیت های این سیستم گرمایش فضای باز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
پرتابل (قابل حمل)
بی صدا
اشغال فضای بسیار کم
عدم استفاده از تاسیسات سنگین و پیچیده
مصرف سوخت بسیار کم بخاری قارچی
ایمنی بالا بخاري قارچي
مطالعه تجربی دیگری انجام شده در زمینه ارزیابی اجاره بخاری منافع اقتصادی و اجتماعی سیاست‌های جایگزینی گاز طبیعی به ‌جای فرآورده‌های نفتی می‏باشد و در پژوهش صورت گرفته، هدف اصلی پژوهش اجاره بخاری ، محاسبه هزینه – منفعت حاصل از جایگزینی گاز طبییعی به‌جای فرآورده‌های نفتی به‌ منظور سرعت بخشیدن و حمایت از اجاره بخاری اجرای سیاست‌های جایگزین در جهت نیل به صرفه ‌های اقتصادی و اجتماعی مربوطه می‌باشد و باتوجه به اجاره بخاری اینکه کشورمان دومین جایگاه ذخایر گازی را در جهان داراست جهت دستیابی به ارزیابی جامعی از نتایج اجرای سیاست جایگزینی گاز طبیعی به ‌جای فرآورده‌های نفتی، ترکیب نتایج بررسی‌های اقتصادی و اجتماعی این ارزیابی در مجموع سهمی معادل ۷۰% از منافع اجاره بخاری وجایگزینی گاز طبیعی به‌جای فرآورده‌های نفتی در کشور حاصل از اثرات اقتصادی و ۳۰% مابقی حاصل از منافع اجتماعی جایگزینی است. جایگزینی گاز طبییعی به‌ جای فرآورده‌های نفتی تنها در بخش‌های حمل ‌ونقل و خانگی و تجاری منجر به تحقق بیش از ۷۶% از منافع مورد اشاره شده است.

تجربه اشتغال‌ زایی صنایع کوچک درمورد اجاره بخاری در تعدادی از کشورهای منتخب را مورد بررسی قرار داده و به ‌‌نظر می رسد که با توجه به نتایج موفقیت ‌آمیز و تایید شده اشتغا‌ل‌ زایی صنایع کوچک چه در بعد تئوری و چه در بعد عملی باید راهبرد اساسی را در «تقویت و توسعه صنایع کوچک» و « اجاره بخاری » واحدهای صنعتی جستجو کرد .به ‌همین منظور در این مطالعه تلاش شده با مطالعه و بررسی تحولات روند نرخ رشد اشتغال در بخش صنایع کارخانه اجاره بخاری برای دوره زمانی تغییرات نرخ رشد اشتغال برای هر یک از فعالیت­های صنعتی بر اساس جداول ISIC محور ارزیابی قرار گرفته و در ادامه به‌کمک نرم­افزار Eviews3 و تکنیک ­های اقتصادسنجی و مدل طراحی شده به تخمین تابع تقاضای نیروی‌کار برای فعالیت‌های صنعتی دست زده تا بدین وسیله به شناخت دقیق ‌تر از ظرفیت‌ها و توان اجاره بخاری در بخش صنعت دست پیدا کرد و نتایج حاصل نتایج نشان می‌دهد که میزان سرمایه برای ایجاد یک فرصت شغلی در گروه صنایع کارخانه‌ای کشور همواره بالا بوده است از طرف دیگر اجاره بخاری صنایع کوچک به‌علت سرمایه‌ بری کمتر، برگشت سریع ‌تر سرمایه، خوداتکایی و به ‌کارگیری تکنولوژی ساده‌تر و نقشی که در کارآفرینی دارند سهم بیشتری از فرصت‌های شغلی مولد در اجاره بخاری را ایجاد کرده اند.