فروش بخاری قارچی مشکی2018-11-29T17:10:49+03:30

Project Description

بخاری قارچی رنگ مشکی

متناسب با سلیقه ی شما 

فروش بخاری قارچی

فروش بخاری قارچی در ۲ مدل گاز شهری و گاز مایع مناسب جهت فضاهای بازهستند؛ تا شعاع ۱ متری خود را به راحتی گرم می نماید. جنس این بخاری ها معمولا استیل ضد زنگ  یا آهن کوره ای هستند. همچنین در صورت افتادن بخاری شعله ی آن خاموش میشود  و باعث ایمنی بیشتر میشود. از دیگر ویژگی های برخی از این بخاری ها قابلیت تنظیم طول است.

فروش بخاری قارچی

محصولاتِ فروش بخاری قارچی شرکت رستوران هیتر یکی از پرطرفدارترین و شاخص ‌ترین تولیدات آن محسوب می‌شود. خطِ تولیدِ شرکت رستوران هیتر محصولاتی در مدل‌های مختلف تولید و روانه‌ ی بازار می‌کند. خط ِ تولید بخاری رستوران هیتر توانایی تولید بخاری‌های متنوع، با حجم و ابعاد مختلف را دارا است: بخاری‌های گازسوز ۹۰۰۰ و ۱۴۰۰۰، بخاری‌های بدون دودکشِ شعله آبی و سرامیکی، بخاری های رستوران و بدون فن تنها بخشی از این بخاری ‌های گازسوز متنوع می‌باشند. استفاده از پوشش لعاب با کیفیت بالا، دارا بودن سیستم ایمنی مطابق با آخرین استانداردها، کنترل محصولات در آزمایشگاه‌ های منحصربه ‌فرد توسط تکنسین ‌های کارآزموده، بخاری‌های شرکت رستوران هیتر را به تولیداتی برتر با کیفیتی بی‌رقیب، تبدیل کرده است.

فروش بخاری قارچی

شرکت رستوران هیتر با در اختیار داشتن انواع بخاری ها فضای باز گرمایشی به عنوان برترین برند کیفیت استاندارد در سال ۱۳۹۰ از سوی اتحادیه انتخاب گردیده که هدف آن تولید کالا ی مرغوب و نوین بوده که تا کنون طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است و لبخند رضایت را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است.

ویژگی های خرید بخاری قارچی :

دارای شعله پخش کن استیل و صفحه تابش آلومینیوم

مجهز به شیرایمنی و فندک

دارای چرخ جهت جابجایی

دارای مخزن ویژه کپسول گاز

سوئیچ ایمنی جهت قطع کردن جریان گاز، هنگام واژگونی

دارای رگولاتور بمنظور تنظیم مدام میزان گاز ورودی به سیستم گرمایش

دارای فندک پالسی تمام اتوماتیک با طول عمر باتری ۵۰۰۰ بار

  • مقاومت و امنیت بالا

  • طرح و ظاهری شیک

  • مطابق با استاندارد های بین المللی

  • قیمت : ۲٫۱۵۰٫۰۰۰۰ تومان

اجاره بخاری قارچی
اجاره بخاری قارچی
پشتیبانی ۲۴  ساعته

نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید

تماس با ما

درباره ما

شرکت هیتر رنت در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد که با بیش از ده سال سابقه درخشان خود در زمینه اجاره و فروش تجهیزات گرمایشی توانسته جزو برند های قابل اعتمام عموم مردم و مشتریان عزیز باشد.

مشاهده محصولات