اجاره بخاری ارزان2021-12-29T13:37:25+03:30

اجاره بخاری ارزان

با وجود رشد جمعیت و بالا رفتن تعداد برگزاری مراسمات، جلسات و دور همی‌ها توسط افراد و سازمان ها، بحث تهویه هوا و گرمایش محیط در فصول مختلف، به یکی از بحث های کلیدی در برگزاری این مراسمات تبدیل شده است.

به طوری که نبود این تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در دورهمی ها و مراسمات و … می تواند مشکلات خاص خود را ایجاد کند.

 

تاریخچه بخاری

انسان ها از بدو خلقت خود به فکر گرم کردن و تامین سرپناهی برای زندگی بودند. اما، نحوه انجام این کار در طول تاریخ دستخوش تغییرات زیادی شده است که اوج آن در قرن ۱۵ و ۱۸ میلادی بود.

در ایران سیر تحول وسایل گرمایشی بسیار جالب و نوستالوژیک است. در زمان های قدیم استفاده از کرسی در بین مردم بسیار رایج بود. رفته رفته با اختراع هیترهای نفتی یا همان علاالدین های به یادماندنی، کرسی ها جای خود را به آنها دادند. سپس، شومینه ها و بخاری های گازی راه به خانه های مردم باز کردند.

تاریخچه بخاری

تولید بخاری درایران  

شرکت‌ها و کارخانه‌های بسیاری در عصر حاضر با تولید بخاری های جدید محیطی گرم برای زندگی انسان‌ها ایجاد می نمایند. در کشور ایران نیز کارخانه‌های معتبر بسیاری وجود دارند که تولیدات مطابق  استاندارد های روز دنیا را ارائه می‌دهند تا مورد استفاده هموطنان قرار گیرد.

از جمله از این بخاری ها میتوان به انواع زیر اشاره نمود:

  • بخاری انرژی
  • بخاری برقی آراسته
  • بخاری آبسال
  • بخاری قارچی
  • بخاری جت فن
  • و…
heater

نکاتی که باید برای اجاره بخاری مد نظر داشته باشید.

در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی و قیمت بالای بخاری، اجاره بخاری  میتواند یک انتخاب درست و بهینه به جای خرید برای شما باشد و شما میتوانید با هزینه کمتر و فقط برای فصول سرد سال، اجاره بخاری را مد نظر داشته باشید.

قبل از هر چیز باید این را گفت که پیش از کرایه بخاری برای خودتان مشخص کنید که دقیقا چه نوع وسیله گرمایشی را نیاز دارید. طبیعی است که پاسخ این سوال در میزان توقع شما از گرمایش هیتر یا بخاری خلاصه می شود.

اما نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به بیان آن‌ها می پردازیم.

نکات ایمنی

برای اجاره بخاری خود باید قبل از هر چیز به ایمنی آن دقت کنید. برای مثال اگر تصمیم به اجاره بخاری های بدون دودکش گرفته اید توصیه ما آن است که به سراغ مدل هایی بروید که سیستم OSD داشته باشد.

ویژگی این سیستم آن است که اگر اکسیژن هوا در محیط به کمتر از ۲۰ درصد برسد این سیستم نیز به شکل خودکار بخاری را خاموش کرده و تا زمانی که اکسیژن محیط به تعادل نرسد نیز روشن نمی شود .

یا اگر تصمیم به اجاره بخاری دودکش دار را دارید از اجاره نمونه های بدون ترموکوبل جدا خوداری کنید زیرا به دلیل ایمنی پایینی که دارند احتمال بروز حادثه و ایجاد خطر درآن‌ها بالاست.

نکات فنی

مسئله دیگری که در هنگام ودیعه بخاری باید به آن توجه کنید ابعاد محیط مد نظر شماست.اگر بخاری اجاره شده توسط شما با ابعاد محیط هماهنگی نداشته باشد یا فضا بسیارگرم شده و شرایط سونا را برایتان تداعی می کند و یا  گرمای کافی‌ای به جریان نخواهد افتاد و محیط به اندازه کافی گرم نخواهد شد.

برای حل این مشکل در بخاری گازی می‌توان برچسب فلزی که قدرت گرمادهی بخاری را مشخص می کند بررسی نمایید و یا با مشورت اجاره دهنده می توانید بخاری ای را تهیه کنید که دقیقا مناسب محیط شماست.

البته برای اجاره کردن بخاری باید در نظر گرفت که هر چقدر بخاری اجاره شده  بزرگ تر و قوی تر باشد هزینه بیشتری هم خواهد داشت. برای مثال در فضای غیر سر پوشیده باید اجاره بخاری فضای باز یا اجاره هیتر فضای باز مثل بخاری قارچی را در انتخاب های خود قرار دهید.

سایر نکات مهم در کرایه بخاری و هیتر

مسائل مهم دیگری نیز در زمان کرایه بخاری وجود دارند که باید به آنها توجه کرد . این موارد شامل سلامت اولیه بخاری، خدمات نصب و راه اندازی اولیه، تعمیرات در صورت بروز مشکل، روش حمل و نقل بخاری های اجاره شده ،زیبای و تمیزی و سلامت رنگ بدنه ، هزینه منطقی و … می باشد.

در هر حال کرایه بخاری ارزان یک راه حل مطمئن به صرفه برای تامین گرمایش محیط ادارات انبارها دور همی ها مراسمات شما می باشد.