فروش بخاری اجاقی2018-11-29T17:11:09+03:30

Project Description

بخاری اجاقی رنگ کوره ای

متناسب با سلیقه ی شما 

فروش بخاری قارچی

ما درباره گرمایی مرکزی صحبت نمی کنیم، زیرا این گزینه معمولا در مرحله ساخت و قبل از اتمام استفاده می شود، بدین معنی است که افزودن آن بعدا بسیار گران خواهد بود و نیاز به چند کارگاه برای آماده سازی مجدد ساختمان برای گرمایش مرکزی است، اما به طور کلی شما ممکن است بخواهید بیشتر درباره این نوع گرمایش بدانید.

فروش بخاری قارچی

سیستم گرمای مرکزی جدید نیست؛ از رومی ها در حمام هایی که هنوز در برخی نقاط خاورمیانه وجود دارد استفاده نشده است. سیستم رومی بر پایه وجود یک مخزن آب بر روی یک شومینه متکی بود. آب گرم از طریق لوله ها داخل دیوار منتقل می شود و گرما به اتاق منتقل می شود همان سیستم در گرمایش مرکزی مدرن در حال اجرا بر روی آب گرم استفاده شده است.

انواع دیگر بخار یا هوای گرم و واحد گرما در یک اتاق اختصاصی به آنها است و در انواع مختلف سوخت، به ویژه نفت و چوب، علاوه بر برق و انرژی خورشیدی نیز کار می کند.

علاوه بر این، انواع مختلفی از انتشار گرما وجود دارد.

سیستم‌های گرمایش تابشی به انواع زیر تقسیم می‌شوند

سیستم‌های گرمایش از کف

سیستم‌های گرمایش از دیوار

پنل‌های گرمایش سقفی

فروش بخاری قارچی

سیستم‌ های گرمایش از کف و گرمایش از دیوار، سیستم‌های کم حرارت نیز نامیده می‌شوند. به دلیل اینکه سطح گرمایشی این سیستم‌ها بسیار وسیع ‌تر از سیستم‌های دیگر است، برای تولید حرارتی برابر با سیستم‌های دیگر، درجه دمای کمتری لازم است. این سیستم‌ها گرمایی مطبوع با رطوبت مناسب را به محیط اتاق‌ها می‌بخشند. بالاترین درجه‌ ی سطح گرمایشی، بسته به نوع اتاق، از ۲۹ تا ۳۵ درجه‌ ی سانتیگراد (۸۴-۹۵ درجه‌ی فارنهایت) متغیر است. پنل‌های گرمایش سقفی بیشتر در تولیدی‌ها، انباری‌ها و سالن‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌شوند و دمای سطح آن‌ها بسیار بالاتر از سیستم‌های گرمایش از کف و دیوار است.

  • مقاومت و امنیت بالا

  • طرح و ظاهری شیک

  • مطابق با استاندارد های بین المللی

  • قیمت : ۲٫۱۵۰٫۰۰۰۰ تومان

اجاره بخاری اجاقی
اجاره بخاری قارچی
پشتیبانی ۲۴  ساعته

نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید

تماس با ما

درباره ما

شرکت رستوران هیتر در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد که با بیش از ده سال سابقه درخشان خود در زمینه اجاره و فروش تجهیزات گرمایشی توانسته جزو برند های قابل اعتمام عموم مردم و مشتریان عزیز باشد.

مشاهده محصولات