فروش قارچی تمام استیل سینی دار2018-11-29T17:10:35+03:30

Project Description

فروش بخاری استیل میزدار

متناسب با سلیقه ی شما 

فروش بخاری قارچی میز دار

با بخاری های فضای باز ، گرما را به پاسیو ، حیاط ، باغ و یا باغچه خود بیاورید. طراحی ساده آن باعث می شود که با هر دکوری تناسب داشته باشد و باعث زیبایی هرچه بیشتر باغ یا باغچه شما می شود. فروش این نوع بخاری استیل پاسیو می تواند روی میز قرار می گیرد. کاملا پرتابل است و به احتی می توان آن را از محلی به محل دیگر انتقال داد. بخاری قارچی استیل میزدار دارای شمعک است و دمای آن کاملا قابل تنظیم است. می توان آن را به کپسول گاز ال پی جی متصل کرد و دارای سنسور موقعیتی می باشد که درصورت واژگونی بخاری استیل بلافاصه جریان گاز را قطع می کند و مانع از بروز حوادث بعدی می شود.

فروش بخاری قارچی میز دار

تولیدات  و فروش بخاری استیل شرکت رستوران هیتر یکی از معتبر ترین و بهترین محصولات آن محسوب می‌شود. خطِ تولیدِ فروش بخاری استیل شرکت رستوران هیتر صنایعی در طرح های مختلف تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. خط ِ تولید فروش بخاری ایتیل شرکت رستوران هیتر توانایی تولید بخاری ‌های استیل گوناگون، با اندازه و ابعاد مختلف را دارا است: بخاری‌های گازسوز ۹۰۰۰ و ۱۴۰۰۰، انواع بخاری‌های بدون دودکشِ شعله آبی و سرامیکی، بخاری های رستوران و بدون فن فقط قسمتی از این بخاریهای گازسوز متنوع می‌باشند.

گرم کردن سالن منزل و یا اداری معمولا بایستی توسط بخاری های فن داری انجام شود که دارای فن بزرگ می باشند . به عنوان نمونه بخاری های فن داری که دارای ارتفاع ۴۵ سانتی متر و یا مدلهای دیواری با طول ۵۰ سانتی متر و یا مدلهای کولر وبخاری قابل حمل که دارای فن حلزونی با قدرت پرتاب باد زیاد می باشند.

فروش بخاری قارچی میز دار

محیط های اداری :

تقریبا استفاده از انواع بخاری در محیط های اداری امکان پذیر بوده و محدودیتی ایجاد نمی کند اما توجه کنید در صورتی که می خواهید بخاری های برقی کل فضای اتاق را گرم کند معمولا به ترتیب اولویت مدلهای فن دار و سپس رادیاتور را پیشنهاد می کنیم

  • مقاومت و امنیت بالا

  • طرح و ظاهری شیک

  • مطابق با استاندارد های بین المللی

  • قیمت : ۴٫۸۵۰٫۰۰۰تومان

اجاره بخاری قارچی تمام استیل سینی دار
اجاره بخاری قارچی
پشتیبانی ۲۴  ساعته

نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید

تماس با ما

درباره ما

شرکت رستوران هیتر در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد که با بیش از ده سال سابقه درخشان خود در زمینه اجاره و فروش تجهیزات گرمایشی توانسته جزو برند های قابل اعتمام عموم مردم و مشتریان عزیز باشد.

مشاهده محصولات

Project Details

Skills Needed:

Tags: