بخاری قارچی شهری2018-11-18T16:36:52+03:30

Project Description

بخاری قارچی قابل تنظیم ارتفاع

متناسب با سلیقه ی شما 

فروش بخاری قارچی:

گرم کردن سالن منزل و یا اداری معمولا بایستی توسط بخاری های فن داری انجام شود که دارای فن بزرگ می باشند . به عنوان نمونه بخاری های فن داری که دارای ارتفاع ۴۵ سانتی متر و یا مدلهای دیواری با طول ۵۰ سانتی متر و یا مدلهای کولر وبخاری قابل حمل که دارای فن حلزونی با قدرت پرتاب باد زیاد می باشند.

تولیدات  و فروش بخاری قارچی شرکت رستوران هیتر یکی از معتبر ترین و بهترین محصولات آن محسوب می‌شود. خطِ تولیدِ فروش بخاری قارچی شرکت رستوران هیتر صنایعی در طرح های مختلف تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. خط ِ تولید فروش بخاری قارچی شرکن رستوران هیتر توانایی تولید بخاری ‌های قارچی گوناگون، با اندازه و ابعاد مختلف را دارا است: بخاری‌های گازسوز ۹۰۰۰ و ۱۴۰۰۰، انواع بخاری‌های بدون دودکشِ شعله آبی و سرامیکی، بخاری های رستوران و بدون فن فقط قسمتی از این بخاری ‌های گازسوز متنوع می‌باشند

فروش بخاری قارچی:

ویژگی اول:  در بخاری قارچی طراحی هرم نصب شده در فضای باز بخشی از دکوراسیون شماست. قلب این بخاری لوله شیشه ای مقاوم در برابر حرارت است. شما می توانید کنترل را برای کنترل شعله ها تنظیم کنید. این بخاری در فضای باز با تمام ساخت و سازهای فلزی ساخته شده و برای زنده ماندن در فضای باز سازمان دهی شده است.

فروش بخاری قارچی:

ویژگی دوم: این بخاری قارچی می تواند حدود ۱۰ ساعت در بالاترین سطح گرما با یک سیلندر گاز اجرا شود، اما در دمای پایین تر آن می تواند برای مدت زمان بیشتری استفاده شود. استفاده از آن بسیار امن است. روشنایی این بخاری پاسیو بسیار آسان است و شما می توانید دما را توسط دکمه تنظیم درجه حرارت  روی آن کنترل کنید.

ویژگی سوم : بخاری قارچی شرکت رستوران هیتر دارای ابعاد ۲۲۰* ۴۸ سانتی متر می باشد که  وزن خالص آن حدود ۲۹ کیلوگرم است. جنس این بخاری استیل ضد زنگ است که این ویژگی نما و جلوه ی خاصی به این محصول می دهد.محدوده قابل گرمایش بخاری قارچی ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر می باشد که مناسب استفاده در فضای باز است.

  • مقاومت و امنیت بالا

  • طرح و ظاهری شیک

  • مطابق با استاندارد های بین المللی

  • قیمت : ۲٫۱۵۰٫۰۰۰۰ تومان

اجاره بخاری هرمی و قارچی
اجاره بخاری قارچی
پشتیبانی ۲۴  ساعته

نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید

تماس با ما

درباره ما

شرکت رستوران هیتر در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد که با بیش از ده سال سابقه درخشان خود در زمینه اجاره و فروش تجهیزات گرمایشی توانسته جزو برند های قابل اعتمام عموم مردم و مشتریان عزیز باشد.

مشاهده محصولات