بخاری قارچی قهوه ای2018-11-18T16:48:17+03:30

Project Description

بخاری قارچی قهوه ای

متناسب با سلیقه ی شما 

فروش بخاری قارچی چیست؟

فروش بخاری قارچی است برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می ‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع روشن میشود. اولین فروش بخاری قارچی بر پایه ی  چراغ بونزن که در یک سال قبل از اختراع بخاری گازی به وجود آمده بود اختراع شد. فروش بخاری قارچی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ تولید شد. شعله بخاری هوا را به‌طور موضعی گرم می‌کند و سپس توسط  قانون انتقال گرما در هوا، هوای محیط گرم می‌شود. هم‌اکنون از فروش بخاری قارچی در کشورهای غربی برای گرمای محیط‌ های خارج از ساختمان همچون گلخانه و پاسیو استفاده می‌شود.

با رشد علم و فناوری دستگاه های  گرم کننده  هم از این امر آگاه بودند  و تحولات شگرفی کردند، که شامل موارد زیر است: شکل ، متریال ، میزان مصرف سوخت و میزان حرارت تولیدی می باشد. فروش بخاری قارچی دارای گوناگونی محصولات سیستم گرمایشی می باشد و نیاز مشتری به  گرما را پاسخ میدادند و در حوزه ی گرمای مناسب نمایشگاه ها، مهمانی ها و باغ تالار ها و … کارایی زیادی دارند.

فروش بخاری قارچی :

بیصدا بودن، کم حجم بودن، ایمنی عالی، مصرف سوخت کم، قابل حمل بودن، قابلیت تنظیم طول

فروش  بخاری  قارچی:

فروش بخاری قارچی قابلیت اتصال به گاز شهری (طبیعی) را دارد . کمترین قدرت توانایی حرارتی فروش بخاری قارچی ۲۲۰۰ و حداکثر ۳۲۵۰ کیلوکالری بر ساعت است. شیر کنترل گاز این بخاری مجهز میباشد که وظیفه تنظیم فشار گاز ورودی به بخاری را بر عهده دارد و چنانچه تغییراتی در فشار ورودی و یا دبی گاز ایجاد شود، فشار خروجی را در محدوده ای معین ثابت نگه می دارد. فروش بخاری قارچی سیستم ایمنی ODS را پشتیبانی میکند و با واژگونی ، جریان گاز را به طور کامل قطع می سازد.

  • مقاومت و امنیت بالا

  • طرح و ظاهری شیک

  • مطابق با استاندارد های بین المللی

  • قیمت : ۲٫۱۵۰٫۰۰۰۰ تومان

اجاره بخاری قارچی قهوه اای
اجاره بخاری قارچی
پشتیبانی ۲۴  ساعته

نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید

تماس با ما

درباره ما

شرکت رستوران هیتر در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد که با بیش از ده سال سابقه درخشان خود در زمینه اجاره و فروش تجهیزات گرمایشی توانسته جزو برند های قابل اعتمام عموم مردم و مشتریان عزیز باشد.

مشاهده محصولات